Translate

Δευτέρα, 30 Ιανουαρίου 2012

Πολλά είναι και μου πέσαν και μαζωμένα!

Δε μπορώ να τα προλάβω όλα η μάνα/ γυναίκα/ σύντροφος/ φιλενάδα! Έχω βάλει στόχους ακατόρθωτους Φερεκίκο! 
Δεν ξέρω πως τα καταφέρνουν κάποιες γυναίκες και είναι θελκτικότατες, και υπερδραστήριες ενώ είναι μάνες μικρών παιδιών!Τα σπίτια τους λάμπουν από πάστρα, τα ρούχα τους ατσαλάκωτα, τα μαλλιά τους στην τρίχα και τα νύχια τους περιποιημένα οι άντρες τους καλογυαλισμένοι σαν τα καλά τους σκαρπίνια! 
Εγώ πιάνω να κάνω τα τζάμια και τελειώνω μετά από ένα μήνα! Τα καλοκαιρινά σήμερα τα συμμάζεψα από το μπάχαλο ρούμ που τα είχα πετάξει σε κούτες όπως όπως. Το τρυπάνι βρίσκεται μονίμως έκθετο πάνω σε κάποιο τραπέζι, πάγκο ή ράφι και βίδες, καρφιά, κλειδιά και αλενόκλειδα και ταινίες μονωτικές ή συσκευασίας, μπλοκάκια, στυλό και μαρκαδόροι, κορδέλες, κορδόνια, κουμπιά και κλωστές με όλο το συρφετό τα ραφτικά, είναι γεμάτα όλα τα διακοσμητικά βάζα, κουτιά, σακούλια και όλα τα συρτάρια του σπιτιού! 
Το μαλλί μου ανεκδιήγητο, τα νύχια μου στραβοκομμένα βαθιά και τα χέρια μου θεόξερα, το Παόκι άμα το δεις στο δρόμο απότομα, σηκώνεις τα χέρια και λες παραδίνομαι και μόνο το νινί απολαμβάνει φροσκοσιδερμένα ρούχα και κούρα περιποίησης καθημερινή!
Απελπίζομαι. Είναι φορές που σκέφτομαι πολύ άσχημα για τον εαυτό μου! Φοβάμαι μηπως όλο αυτό μου μείνει και γίνω από 'κείνες τις μαμάδες που το παιδί τους ντρέπεται να παρουσιάσει στους φίλους του! Σκέφτομαι μελλοντικά θέματα εκθέσεων στο σχολείο: 
Θέμα: Περιέγραψέ ένα πρωινό Κυριακής στο σπίτι με τη μαμά και το μπαμπά
"Οι Κυριακές είναι πολύ ωραίες στο σπίτι μας! Άμα ξυπνήσει πρώτη η μαμά γκρινιάζει στον μπαμπά πως παρακοιμάται, και πότε θα σηκωθεί να προλάβουν τις δουλειές, και πότε θα συγυρίσουν,  και τι θα φάμε, και πότε θα ετοιμάσει το γλυκό για να υποδεχτεί τον κόσμο το απόγευμα, και το παιδί γιατί βλέπει αυτές τις αηδίες, και γιατί δε μαζέψαμε τα ρούχα μας από το σαλόνι, και τις κάλτσες πάλι στο πάτωμα τις αφήσαμε και πότε θα γίνουμε άνθρωποι επιτέλους! 
Την ώρα που φωνάζει για όλα αυτά έχει κατεβάσει όλα τα κατσαρόλια και φτιάχνει πρωινό συνήθως αβγόφετες με μέλι και μας αναγκάζει να  πιούμε φρεκοστημένο χυμό. Μέχρι να τελειώσουμε το πρωινό είναι ήδη μεσημέρι...
Άμα ξυπνήσει πρώτος ο μπαμπάς αφήνει τη μαμά να κοιμάται ως το μεσημέρι για να γλιτώσουμε λίγη γκρίνια, και με ταΐζει στα κρυφά σοκολάτες και κρουασάν, που παίρνουμε γυρνώντας από τη βόλτα που με πάει ο μπαμπάς για να καπνίζει στα κρυφά και κατά το μεσημέρι με στέλνει να ξυπνήσω τη μαμά όσο πιο γλυκά μπορώ, για να μη μας πάρει και μας σηκώσει και τους δύο. Αυτό πιάνει για 'μενα αλλά όχι και για τον μπαμπά μου, που τον ακούω κάθε φορά που τον προσπερνά η μαμά μου να φωνάζει ωωωχ! καναδυό φορές την έπιασα να τον πατάει και μερικές να τον τσιμπάει στον πισινό ανέκφραστη..."
Θα γελούσαν άραγε οι συμμαθητές ή θα τον κορόϊδευαν? 

45 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Οχι Ολγα δεν είσαι μόνη! Είσαι μοναδική! Καλημέρα!!!!

      Διαγραφή
  2. δε μπορω να σας καταλαβω αν και εχω 3 φικες γυναικες
    μια ζωη ψαχνετε το αντρα των ονειρων σα, μετα τον παντρευεστε, μετα κανετε το παιδι που το ονειρευεστε απο τα 20, και οταν το κανεςτε κλαιγστε γιατι παχυνατε γιατι το ενα γιατι το αλλο
    ε αμαν πια
    χαχαχα
    τα γραφω και με βριζει η κολητη μου διπλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γυναίκες παιδί μου! Τρελές! Δεν ξέρεις απο που να τις πιάσεις! Καλημέρα!

      Διαγραφή
  3. Νομίζω ότι υπερβάλλεις λίγο. Κανείς δεν κάνει να καθαρίσει τα τζάμια τόση πολύ ώρα! Αλλά και έτσι όπως τα λες να είναι, δεν ήρθε και το τέλος του κόσμου! Λίγο προγραμματισμό στις δουλειές σου θέλει να κάνεις και θα στρώσουν τα πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αθηναααά!!! Δεν υπερβάλλω ποτέ σχετικά με τα τζάμια! Είναι θέμα που το προσεγγίζω με απόλυτη σοβαρότητα! Πολύ καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  4. So funny and well written Georgia! Of course we all have those sundays. When your son is old enough to go to school he will have lots of stories to share and of course we would love to read. Made my sunday :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοπελάρα μου πολύ χάρηκα με το σχόλιό σου!!! You made my day λέμε! Σε φιλώ γλυκά και δώσε τις ευχές μου σε όλους! Αγκαλιές από όλους μας!

      Διαγραφή
  5. αφού κάνεις και τα τζάμια, μη μιλάς καθόλου....καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δίκιο έχεις πολυτέλεια τα τζάμια! Περικοπές στις ενοχές είναι κι αυτό! Καλημέρα!

      Διαγραφή
  6. ΚΑΛΗΜΕΡΟΥΔΙΑ!!!!
    ΝΕΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ??? ΚΑΙ ΑΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΤΕΣ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ???
    ΣΤΟΧΟΙ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ???ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΜΑΡΤΥΡΙΟ!!!(ΝΟΜΙΖΩ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ)ΑΤΕΛΕΙΩΤΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ!!!!
    ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΕΣ ΝΟΙΚΟΚΥΡΕΣ LIVE!!!
    ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙΣ ΕΙΝΑΙ (STEPFORD WIFES ΣΕ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ ΕΙΔΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΛΕΣ)ΑΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΤΗ ΕΠΙΘΥΜΙΑ!!!!
    ΟΥΤΟΠΙΚΟ ΟΝΕΙΡΟ Η!!!!ΓΥΝΑΙΚΑ SUPER WOMAN...
    ΕΝΤΑΞΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟ ΦΤΙΑΧΝΟΜΕ.ΤΟ ΦΑΙ...ΟΚ....ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΤΑΧΤΟΠΟΙΗΜΑΤΑΚΙ????ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΙΜΟ...ΣΥΖΥΓΟΣ??? ΚΑΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ...Ε ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΑ ΝΥΧΙΑ, ΜΑΚΙΓΙΑΖ, ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΠΑΚΕΤΟ, ΜΕ ΕΒΓΑΛΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΜΟΥ ΤΟ ΜΑΝΕΚΕΝ!!!!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ???ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΙΣΩΣ... ΟΛΑ ΑΥΤΑ.... ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΘΑΥΜΑΣΤΙΚΑ ΟΜΩΣ!!!!ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΜΑ ΤΟΥ!!!!
    ΟΤΑΝ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ(ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΣΕ ΑΠΟ 40 ΚΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕΙΣ)ΘΑ ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΖΕΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΟΥ, ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥΣ!!!ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η STEPFORD WIFE ΜΑΜΑ ΤΟΥ.
    ΕΝ ΤΕΛΕΙ ΜΗΠΩΣ ΑΠΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ??? ΚΑΙ ΟΧΙ SUPER HEROES???
    ΑΣΤΟ ΚΑΛΟ ΠΡΩΙ-ΠΡΩΙ, ΜΟΥ ΕΚΑΨΕΣ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ!!!ΕΝΑ ΚΑΦΕ ΕΙΠΑ ΝΑ ΠΙΩ!!!ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ Η ΠΡΟΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΜΟΥ!!!!ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ!!!!ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΔΙΑΒΑΣΑ, ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΙΑ!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ, ΕΒΔΟΜΑΔΑ....ΚΑΛΗ ΥΠΟΜΟΝΗ!!!!ΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ ΡΟΥΜΙ ΤΟ ΚΡΑΤΑΩ ΘΑ ΤΟΥ ΒΑΛΩ ΚΑΙ ΠΙΝΑΚΙΔΑ...
    ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΘΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΩ ΝΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.ΦΙΛΙΑ.ΣΤΟΠ.ΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΡΕΛΑΣ....ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΙ Η ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΕΔΩ ΓΕΛΑΜΕ!!!!ΠΟΥ ΘΑ ΧΑΣΕΙΣ ΤΕΤΟΙΟ ΣΧΟΛΙΟ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αμα διαβάσεις την έκθεση-σχόλιο????τηλεφώνα μου δεν φταίω εγώ η προεπισκόπηση φταίει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλία μου θα τη δω την ταινία ψήθηκα! Κι αμα κάνεις αντιαναρτήσεις να μου το πεις να πάρω πασατέμπο και να 'ρθω! Αν και βλέπω δραστηριοποιήθηκες τελευταία! Τι ωραία πλεκτά έκανες μαρή? Πανέμορφα! Σε φιλώ! Καλημέρα!

      Διαγραφή
    2. ΠΛΕΚΤΑ,ΡΑΨΙΜΟ,ΜΥΑΛΟ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΠΩΣ...ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ....
      ΜΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΜΕ ΣΥΡΤΑΡΟΙΔΕΕΣ...ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ???(ΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ)ΝΑ ΚΑΝΩ...
      ΚΑΠΟΙΑ ΓΕΝΕΛΘΙΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΣΤΟΥΝ...
      ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ
      ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΧΑΒΑ ΜΟΥ!!!!

      Διαγραφή
    3. ΠΛΕΚΤΑ???ΤΑ ΠΟΥΛΙΑ???Η ΤΙΣ ΚΟΥΠΕΣ???ΕΙΠΑ ΝΑ ΦΕΡΩ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ....

      Διαγραφή
  8. ακριβώς όπως τα λες φιλενάδα. Και πολλά κάνεις. Εγώ ραφτικά, τρυπάνια κλπ τα έχω στο πατάρι (νομίζω) και δεν τα κουνάω γιατί ποιος θα τα μαζέψει μετά;
    το μπάνιο του μωρού απαραίτητο. Είναι η μόνη ώρα που αυτός παίζει απερίσπαστος κι εγώ διαβάζω το βιβλίο μου, καθισμένη στη λεκάνη και του ρίχνω κλεφτές ματιές. Μιλάμε για χαλάρωση, όχι αστεία.
    Πάρε κι ένα τραγουδάκι...http://www.youtube.com/watch?v=5D6tC0UwaPg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το λάτρεψα το τραγουδάκι φιλενάδα! Δεν το ήξερα και μου φαίνεται περίεργο γιατί νόμισα πως είχα εξαντλήσει το θέμα λιλιπούπολη! Θα το βάλω να παίζει στο background μόλις βρω χρόνο! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
    2. χμ... αν είναι για το background εμένα μου φέρνεις στο μυαλό πιο πολύ αυτό
      http://www.youtube.com/watch?v=b1x0LhZfMBo
      από τότε που σε πρωτοδιάβασα αυτό μου θυμισες.
      φιλιά

      Διαγραφή
    3. Πωπω έχω πολλά κενά στη λιλιπούπολη! Εγραψαν κι αυτοί πολλά ρε παιδί μου, τι να πω...καλημέρα καλή μου!

      Διαγραφή
  9. Γέλασα γέλασα γέλασα, αχ κάθε μέρα τα ίδια λέω με την αδερφή μου! Μην νιώθεις μόνη!
    Όσο για τον άντρα σου (εκεί ξεκαρδίστηκα), αν τον δω υπόσχομαι να μην σηκώσω τα χέρια, αλλά να φωνάξω ομορφάντρα μουουουου (ε δεν θέλω να τον πληγώσω).
    Ουφ, γειά σου ρε Τζο με τα ωραία σου!
    Υπομονή, θα μπει η άνοιξη κι εμείς θα μπούμε σε τάξη... έτσι λέω!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου ΦραουΛίτσα με τις υπέροχες ανακαινίσεις! Να σε πω ρε φιλενάδα χαμηλωσε λίγο τη μουσική σου από το πρόγραμμα να μπορούμε να την ακούσουμε σε κανονικά ντεσιμπέλ! Εχω e-ραδιόφωνο ανοιχτό και μπαίνω στο μπλογκ σου και ξυπναει το σύμπαν! Με το συμπάθειο στο γράφω εδώ να το ακούς εκεί!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
    2. Τζο μπήκα και το έκανα, αλλά στο δικό μου δεν φαίνεται να άλλαξε κάτι. Μπες κι εσύ και πες μου αν ακούς διαφορά.

      Διαγραφή
    3. χαχαχα είσαι τρελοκομείο, βρε τι έπαθε η βοσκοπούλα. Υπόσχομαι να ξαναπροσπαθήσω. Βρε μήπως να χαμηλώσεις την ένταση στον υπολογιστή; χεχε

      Διαγραφή
  10. για χρονια ημουν μανιακη με την καθαριοτητα!!οταν ομως απεκτησα 3 παιδια καταλαβα οτι άλλα ειναι τα σημαντικα στη ζωή και οχι να μεταδίδουμε τις ''νευρώσεις''μας στους δικους μας......λιγη ακαταστασια δεν εβλαψε κανεναν...ωχ,αγχώθηκα τώρα,τρεχω για ξεσκόνισμααααααα.............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι Νάσια όπως τα λές νεύρωση είναι αυτό είναι! Αν και η καθαριότητα γενικά είναι απολαυστική αμα τη βρίσκεις έτοιμη! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  11. ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!!!!!ΜΕ ΚΑΘΑΡΑ ΤΖΑΜΙΑ Η'ΟΧΙ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα Βασούλα! Με ακάθαρτα τζάμια. Καθαρά από μέσα βρώμικα από έξω! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  12. Τζωρτζίνα μου, καλώς σε ξαναβρήκα!!!
    Μου θυμίζεις...εμένα...γι αυτό σε αγαπάωωω..........παραφράζω λιγάκι το αλήστου μνήμης καψουροτράγουδο - πού το θυμήθηκα;
    Συνεχίζεις να γράφεις υπέροχα και σε αφήνω, για να γελάσω-προβληματιστώ-συγκινηθώ με τις προηγούμενες αναρτήσεις σου....
    Πρόλαβα να δω (και να ακούσω) το βιντεάκι με το νινί και τα ζυμώματα με το μπαμπά και έλιωσα.....
    Να περνάτε γλυκά και όμορφα....
    Πολλά φιλιά,
    Μαρία, Κρήτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το Μαριώ! Καλώς την κοπελιά μου! Και ΄μενα μου έλειψε η αμεσότητα κα η ζεστασιά σου φιλενάδα και πολύ χαίρομαι που καταλαβαίνω πως μοιάζουμε! Κατα βάθος με συμπαθώ...πολύ βάθος βέβαια! Κι εσείς να περνάτε όμορφα στη γή την ευλογημένη την Κρητικιά! Σας κούνησε σήμερα άκουσα? Σε φιλώ πολύ καλή μου! Να είσαι γερή εσύ και όσοι αγαπάς!

      Διαγραφή
  13. Πω πω.. με άγχωσες σήμερα.. δεν προλαβαίνω τώρα που δεν έχω παιδιά.. Τι θα γίνει αν αποκτήσω; ούτε να το σκέφτομαι!
    Όσον αφορά την έκθεση, είναι να μπει στις ιστορίες του μικρού Νικόλα. Με ξετρέλανε! Θέλω να ξανά γράψεις έκθεση του μικρού Νικήτα. Αν το κάνεις και στήλη γράφοντας συστηματικά, θα είμαι πανευτυχής! Άσε που θα αρχίσει να σε διαβάζει κι ο Αγγελής. Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να μπορούσα να το κάνω στήλη Κυριακή μου! Δεν έχω τόση φαντασία όμως...
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  14. άκου Φερεκικο μου,
    κανόνας πρώτος με τα τζάμια αγάπη μου δεν ασχολούμεθα το χειμώνα (δες τώρα ποσο χρόνο κέρδισες!)
    κανόνας δεύτερος σταματα να διαβάζεις περιοδικά...γιατί μάνα μου μονο εκεί μέσα βρίσκεις αυτά τα ατσαλάκωτα που λες...
    έλα λίγη οργάνωση χρειάζεται...σου το λέω εγώ η πιο ανοικοκύρευτη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενα περιοδικά έχω να αγοράσω από τότε που πήγαινα γυμνάσιο! Που τα θυμήθηκες???
      Να οργανωθούμε να καθαρίσετε ευχαρίστως! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  15. Δυσκολος ο κόσμος για τις γυναίκες καλή μου φίλη. Ομως έχουμε τα προσόντα να τα καταφέρουμε.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δύσκολος σαν εκείνες τις μέρες του μήνα φίλη μου! Αφού δεν έχουμε την επιλογή θα πορευτούμε! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  16. θα εξαρτηθει απο την αισθηση του χιουμορ του κοσμου τοτε.Τωρα στα δικα μου 'αυτια'ακουγεται πολυ αστειο(BRILLIANTLY SARCASTIC)
    τωρα για τη κατασταση γενικοτερα ειναι ξεκαρδιστικη.
    που βρηκες την wonder woman ,αυτη ειναι αφισα!
    νικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι στο κάτω pc το λινκ Νίκη! Ενα ελληνικό με ανέκδοτα είναι...Καλημερούδια!

      Διαγραφή
  17. Κοπελιά μου...δεν ξέρω αν θα γελάσουν εκείνοι μα τι σημασία θα έχει αφού γελάτε εσείς...αφού θα γελάνε τα παιδιά σου και θα είστε χαρούμενοι...πραγματικά τι σημασία θα έχει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι είναι αφού γελάμε εμείς! Φιλιά Κατερίνα μου!

      Διαγραφή
  18. βρε τζο τα τζαμια τι ειναι??????????
    και συνεχιζω, ναι το ξερω οτι εχουμε πολλους ρολους στη ζωή μας, δεν ειναι δυνατον να μαστε σε ολα τελειες, εγω προσωπικα, δινω βαρυτητα στις ανθρωπινες σχεσεις, στην επαφη με τον αντρα μου και τους φιλους μας και εχω κανει περα τις δουλειες, δε θα παθουμε και τιποτα αν ξεσκονισουμε μια φορα τη βδομαδα..σιγα τα αυγα!
    καλα εκει με το παοκι ειλικρινα οταν το διαβασα μεπιασε τρελο νευρικο γελιο, και ειμαι και στη δουλεια, ρε τι παθαμε πρωινιατικα!
    συνεχισε τη ζωή σου και μην πολυτρελαινεσε βρε παιδι μου, ολα καλα!
    παντως να ξερεις οτι ολες μας εχουμε τις ιδιες αγωνιες, σημασια εχει το πως τις αντιμετωπίζεις..σε φιλω!και ειμαι σιγουρη οτι το παιδι σου θα ειναι περηφανο για σενα και για το παοκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου ρε φιλενάδα! Βασικά αφορμή γι'αυτό το ποστ στάθηκε μια γειτόνισσά μου που είναι και εγκυούλα και ρε παιδί μου αμα τη δεις να την πιείς στο ποτηρι! πλύνει τα μπαλκόνια χειμωνιάτικα και κάνει ένα σσωρό δουλειές με απίστευτη χάρη και κοκεταρία! εγω ποτέ δεν ήμουν έτσι και πραγματικά πολύ θα το ήθελα! Παρεξηγήθηκε λίγο ως γκρίνια αν και το έγραψα με σαρκαστική διάθεση! Χαίρομαι που εσύ το διασκέδασες! Φιλιά!

      Διαγραφή
  19. Τόσα πολλά και μαζεμένα σου έπεσαν που δεν κάνεις άλλη ανάρτηση; Άντε, τελειώνει η βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τωρα τωρα αμα δεν ξυπνήσει το νινι σύντομα θα εμφανιστώ! Φιλιά!

      Διαγραφή
  20. Αχ τι μου κάνεις; Και έρχεται και ΣΚ με πολλές δουλειές, καθότι γυναίκα/εργαζόμενη/μητέρα!!!!!! Και τις καθημερινές δεν προλαβαίνω παρά μόνο τα βασικά. Να δω τι θα κάνω όταν πάει πρώτη και η μικρή κόρη!!!!!
    Και εγώ παλιότερα αναρωτιόμουν πως τα καταφέρνουν και ποιο είναι το κόλπο; Τελικά κατέληξα ότι η μόνη απάντηση είναι η οικιακή βοηθός. Όσοι έχουν να την πληρώσουν έχουν βρει τη λύση στο πρόβλημα που μας βασανίζει.
    http://mammael.blogspot.com/2011/06/blog-post_10.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ολες μας περασαμε απ αυτο το σταδιο!!!σιγα σιγα θα βρεις τον ρυθμο σου η στην χειροτερη θα εχεις πηδηξει απο το μπαλκονι!!!χαχαχαχ!!!σοβαρα τωρα σε λιγο καιρο πιστευω οτι ολα θα ειναι μια χαρα!!!φιλιαα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή