Translate

Παρασκευή, 23 Δεκεμβρίου 2011

Αλλάζω για να μη μοιάζω...ή γιατί μπορώ?

Συνήθως στο μυαλό μου δε συνωστίζονται πολλές σκέψεις ταυτόχρονα. Έχω την κακιά συνήθεια, ή καλύτερα η φυσιολογία του εγκεφάλου μου είναι τέτοια, ώστε αναπτύσσω εμμονές! Πριν με πεις διαταραγμένη άσε να σου εξηγήσω Φερεκίκο! 
Το μυαλό μου δουλεύει λίγο παραπάνω με λέξεις από το μέσο όρο, παρά με εικόνες, ήχους, αφές και μυρωδιές. Οι λέξεις είναι οι μπριγκέτες του μυαλού μου. Άμα δεν τις είχα δεν ξέρω τι θα γινόμουν. Δε μπορώ να φανταστώ χειρότερη ορφάνια. Με τις λέξεις έχω χτίσει όλη μου τη ζωή. Άμα κάτι δεν το βάλω σε λόγια ο εγκέφαλός μου δε μπορεί να δώσει εντολή στα μέλη του σώματος να το εκτελέσουν. Έτσι με ακούς συνέχεια να σκέφτομαι μεγαλόφωνα για οτιδήποτε κάνω ή θέλω να κάνω και να σου το λέω, λες και μονάχα αυτό έχει σημασία! 
Θέλω ας πούμε να φτιάξω γλυκό θα σε πρήξω όλη μέρα με το γλυκό που θα φτιάξω και όλα θα γυρίζουν γύρω από αυτή μου την ασχολία. Θα μου λες γκρεμίζεται η καμινάδα και θα σου λέω, εγώ θα φτιάξω μάφινς τώρα, και θα χάνομαι μπροστά σε 10 σαίτ στο ιντερνετ από το πρωί και θα έχω διαβάσει τα άπαντα για τα μάφιν και θα τα έχω ανάγει σε επιστήμη και μόνο γι' αυτά θα μιλάμε για 1 μήνα κι ας μου λες εσύ πως τα μάφιν δε σου αρέσουν ή τα κάνεις συνέχεια ή έφτιαξες την πιο ευφάνταστη γκουρμεδιά εγώ εκεί θα σε πρήζω με τα μαφιν τις μαφινοθήκες, τα γλάσα και δε συμμαζεύεται! Θα δω τον κόσμο μέσα από τα μάφινς και θα τον μοιραστώ μαζί σου! Δε μπορώ Φερεκίκο να κάνω αλλιώς! Κι άμα δεν κάθεσαι εσύ θα βρω κάποιον άλλο να θέλει να ακούσει για μαφινς. Εγώ πάντως θα τα πω!
Αυτή μου η ιδιαιτερότητα με κάνει και έναν γνήσιο χαμελέων. Άμα ήμουν ζώο θα ήμουν μάλλον αυτό το ερπετό κι ας μου αρέσουν περισσότερο τα χαριτωμένα ποντίκια των δέντρων, οι σκίουροι και από μικρή ήθελα να γίνω ένα τέτοιο ζωάκι και να τρώω καρύδια και να πετάω από κλαδί σε κλαδί και να 'χω τη φωλιά μου σε μια βελανιδιά! 
Δεν ξέρω άμα σου συμβαίνει κι εσένα να αλλάζεις τόσο δραματικά αλλά εγώ το κάνω. Κάποτε ας πούμε μιλούσα απολαυστικά από ότι μου λέγανε και δεν έβριζα  καθόλου...τώρα βαριέμαι να μιλήσω και από το πολύ βρισίδι δεν έχει μείνει κανένας να έχει τη διάθεση να με ακούσει,! Κάποτε άκουγα μόνο ξένη πόπ μουσική και αγαθοβιόλικα ελληνικά ( τα έντεχνα ντε) και μετά άρχισα να ακούω μανιωδώς κλασσική παραδοσιακή μουσική και τώρα μερακλώνω με κανένα ρεμπετομερακλανταν μια στο τόσο και ακούω και τρανς άμα βάλει το Παόκι που κουφάθηκε και την ακούει στη διαπασών ο Ουρουκχαι και έκανε και το γιο μου τρανσα...γκρρρ! αλλά ο Άσιμος είναι η μόνη σταθερή αξία στα ακούσματα και στη ζωή μου γενικά. Ακούω και τη μουσική του και τη φωνή του.  Όχι για να μη λες πως δεν έχω χαρακτήρα!
Κάποτε δεν έβγαζα τα φρύδια μου από πεποίθηση και τώρα δεν έχω χρόνο να τα βγάλω.
Κάποτε δεν έκανα γυμνισμό από κομπλεξισμό και τώρα δεν κάνω επειδή δεν προσφέρεται η παραλία.
Ναι τέτοια είμαι. Αλλάζω Φερεκίκο. Αναθεωρώ. Βλέπω τα λάθη μου και τα σωστά μου και τα μετρώ ένα ένα στο κομποσκοίνι του μυαλού μου με λέξεις για κόμπους και θηλιές στο λαιμό καμιά φορά...μπορώ και αλλάζω. Δεν ισχύει καθόλου αυτό που λέγεται πως δεν αλλάζει ο άνθρωπος. Αλλάζει. Όλα μπορεί και πρέπει να τα αλλάζει κανείς και να τα φτιάχνει στα μέτρα του. Τώρα δηλαδή που είμαι χοντρή  και δεν ψωνίζω ρούχα δεν πρέπει να προσαρμοστώ και να αλλάξω για να χωρέσω στα παλιά μου? Η να προσαρμοστω και να αλλάξω για να χωρέσω στα κιλά μου?

5 σχόλια:

  1. Άκου Φερεκίκο μου...είναι αργά και μπερδεύτηκα μάνα μου...μήπως να επιστρέψω κατά το μεσημέρι...

    Άσημο πάντως λατρεύω...!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑΘΕΛΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΔΕΛΦΙΝΙ ΚΑΙ ΝΑ ΖΟΥΣΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ ΑΛΛΑ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ ΑΛΛΙΩΣ....ΩΣΤΕ ΣΚΙΟΥΡΟΣ Ε; ΠΟΥ ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ; ΕΜΕΝΑ ΤΑ ΚΑΡΥΔΙΑ ΜΕ ΠΕΙΡΑΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΣΠΑΣΤΙΚΗ ΚΟΛΙΤΙΔΑ.....
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ελενα Γκρέκα σήμερα που το ξαναδιάβασες την έβγαλες την άκρη? Καλα Χριστούγεννα καλή μου!

    Φίφα έχουμε το ίδιο ιστοτικό με άρρώστιες...λες να ειμαστε σόϊ? Να χαίρεσαι τα υπέροχα παιδάκια σου και τον άντρα σου και όσους αγαπάς και να περάσεις όμορφα Χριστούγεννα καλή μου! Με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πρέπει να προσαρμοστείς εκ νέου, για να χωρέσεις στα καινούρια σου ρούχα, του καινούριου σου εαυτού, της νέας σου ζωής....γειά σου μικρέ σκίουρε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γειά σου ρε φιλενάδα! Ετσι είναι έχω πολύ homework για να προσαρμοστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή